2010. szeptember 29., szerda

Bazaltzúzó végbélmetál az oktogon környékén...

HHHUUUUNNNYYYEEE!!!!
Betyáros beköszöntést minden álmatag blogfüggőnek.
Szombaton megejtettük, a Rákktogonba tervezett koncertünket két baráti bandánkkal, a régóta harmonikusan velünk együtt működő HOLTIDŐ-vel, és az újdonsült arcleolvasztó öldmeganyádmetál deviANT brigádjával.
Reménykedve veselkedtünk neki mivel hétvégén még nem nagyon volt sanszunk a Rokktogonban zúzni.
Zótán és jómagam Dabas felöl közelítettük meg az ójjektumot, Geri már Pösten baszta a rezet Teca és Peták meg mittudom én mit csináltak. Peták sztem nagyon ráért aznap, mert felhívott telón ami azért évente max kétszer esik meg, és akkor is én hívom több hónapnyi egyeztetés után. Tehát felhívott hogy mi a ráké csak fél hétkor indulunk Zével amikor odamehetnénk hatra mer az olyan jó. Én mint böcsületes kistanítványa meg is fogadtam mentorom tanácsát és fél hétkor el is indultunk. Amúgy meg kb este tízkor kellett játszanunk tehát nem értettem a dolgot, de ráfogtam Petya tömegnövelési ciklusára. Felértünk háromnegyed nyolcra, de a zenekarokon kívül csak Pár ember lézengett a helyen.Lelombozódtam és elkezdtem szépen komótosan beleszarni a kalapomba.
Mi a rák van ezzel a kibaszott hellyel????!!!! Nagy Cimbizések és könnyes üdvözlések után szépen lassan kilencre beállt a deviANT. Meg Dani a HOLTIDŐ basszerosa is beállt de nem úgy.
Belecsapott a húrokba a brigád és szépen nyugodtan szétbaszták a kevéske közönség fejét a dögöljmegúgyismeghalszkurvaanyádmetál zenéjükkel.
Ez után jöttünk mi, egy rövid kis szolid koncerttel majd Holték is odatették magukat.
Az est hátralévő részét szokásos Lazul estének nevezném, Geri és én piát kunyeráltunk mert mi vagyunk a legcsóróbbak, Teca érthetetlenre itta magát. Hajnali fél három felé pedig mindenki szépen lassan elbattyogott a helyről. Köszönjük a két bandának és annak a sok embernek aki végül is eljött csak én aggódtam megint egyet.
Cső!
Tájbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése